Nebuď pěšákem u jiných, rozhoduj sám
5 rychlých otázek o našem podnikání pro web Young business Svou cestou.
Co je cílem tohoto projekt?
Mladé lidi nepřitahuje podnikání a míří do jistoty vztahu závislého/zaměstnaneckého. Nepříznivý trend potvrzuje překvapivě nízký počet nových podnikatelů a fakt, že neumíme popularizovat hmatatelné vzory. Trvale omílané příběhy pár tuzemských zbohatlíků z křídových magazínů budí u mladé generace smích a opovržení. Existují přitom stovky špičkových regionálních podnikatelů, kteří po dvě desetiletí generují slušné přidané hodnoty, investují, zaměstnávají, méně mluví a nezištně pomáhají. Vizitka manažera šesté linie nadnárodní firmy v Praze je větším lákadlem než se pokusit na vlastním dvorku v regionu začít prokazovat vlastní schopnosti. Toto vše nás přivedlo k myšlence přestat hrát pasivní hru a zmobilizovat kreativní jedince ve snaze přesvědčit je, že je výhodnější vyrábět krabice vlastní než se jimi stát v nadnárodní firmě.
http://svou-cestou.cz/young-pribehy/489-monika-rummler-a-marketa-stastna-made-for-moms