Doprava ZDARMA po ČR pro objednávky nad 2 500 Kč na výdejní místa, nad 3 500 Kč doručení na adresu a zásilky na Slovensko.

Vrácení a reklamace

Vrácení zboží

Nesedí-li Vám nakoupené zboží,máte v souladu s ustanovením §1829 občanského zákoníku právo odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření Smlouvy, resp. pokud se jedná o koupi zboží, pak do čtrnácti dnů od jeho převzetí. K oznámení o odstoupení můžete použít vzorový formulář pro oznámení o odstoupení od smlouvy, který tvoří přílohu Obchodních podmínek (v těch se také v bodě 9 můžete dočíst podrobné informace týkající se odstoupení od smlouvy). 

Vrácené zboží, Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy zasílejte, prosím, přes Zásilkovnu:

Stačí si nainstalovat aplikaci Zásilkovny a vybrat službu Odeslat zásilku:
Jméno: Monika Rummler
Telefonní číslo: 724 127 271
Pobočka Zásilkovny: Radonice, Ligasova 29, Chytré hračky
 

!Zároveň nám prosím dejte vědět na info@madeformoms.cz včetně sledovacího čísla zásilky!
Veškeré náklady spojené s navrácením zboží jsou hrazené zákazníkem. Částku za zboží vracíme do 14 dnů ode dne, kdy jsme zboží přijali a to na Vámi uvedený bankovní účet.

Více o možnostech Vrácení zboží se dozvíte v bodě 9 našich Obchodních podmínek.

Jestliže vracíte zboží, zasílejte ho prosím ideálně v pevné krabičce, aby nedošlo během přepravy k poškození obalu produktu. Pokud bude obal produktu poškozen, bohužel musíme poměrnou část ceny za toto poškození odečíst.

 

Reklamace

Pokud je cokoliv v nepořádku, dejte nám prosím vědět na e-mail info@madeformoms.cz, vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.

K oznámení reklamace můžete použít vzorový formulář pro uplatnění reklamace, který tvoří přílohu Obchodních podmínek (v těch se také v bodě 8 můžete dočíst podrobné informace týkající se práva z vadného plnění).

Formulář pro uplatnění reklamace, reklamované zboží a doklad o koupi (faktura) zasílejte, prosím, na adresu:

DuoM s.r.o.

Monika Rummler

Půlkruhová 813/34

160 00 Praha 6 

!Zároveň nám prosím dejte vědět na info@madeformoms.cz včetně sledovacího čísla zásilky! 

Jakmile zboží obdržíme, zašleme Vám Potvrzení o přijetí reklamace. Zákonná lhůta pro vyřízení reklamací je 30 dnů, snažíme se ale vše řešit co nejdříve.